Kerstornament eekhoorn
Voeg een vleugje schattigheid toe aan je kerstboom met dit keramieken eekhoorntje. Dit betoverende ornament toont een eekhoorn op zijn achterpoten, nieuwsgierig omhoogkijkend. De pootjes en oortjes zijn gedipt in goudverf, wat een feestelijke uitstraling geeft. De bolle staart is prachtig versierd met Delfts blauwe bloemen, wat het ornament een uniek en sierlijk uiterlijk geeft.
Voeg een vleugje schattigheid toe aan je kerstboom met dit keramieken eekhoorntje. Dit betoverende ornament toont een eekhoorn op zijn achterpoten, nieuwsgierig omhoogkijkend. De pootjes en oortjes zijn gedipt in goudverf, wat een feestelijke uitstraling geeft. De bolle staart is prachtig versierd met Delfts blauwe bloemen, wat het ornament een uniek en sierlijk uiterlijk geeft.
Dit ornament is een perfect aandenken aan je reis naar Nederland of een geweldig cadeau voor familie en vrienden in het buitenland. Combineer het met onze andere Delfts blauwe ornamenten en kerstballen om een rijk versierde kerstboom te creëren waar je uren van kunt genieten.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.