Holland Fietsblik met NL Drop in Cadeau verpakking
Mooi Nederland Fiets blik gevuld met een zakje Venco NL Drop.
Het blikje wordt cadeau verpakt in een cellofaan zakje en versiert met een Nederlands lintje en een Delfts blauw houten sleutelhanger klompje.
Een heel typisch Nederlands en heel smakelijk cadeau!
Deze NL Drop in herkenbare vormen waar ons land bekend om is, heeft een heerlijke smaak van zuiver dropextract, salmiak en anijs. Met de onweerstaanbare ‘bite’ is dit het dropje waar je in het buitenland van droomt.
Inhoud:
1x Fiets Blik
1x Cadeauverpakking in zakje met lintje
1x Sleutelhanger
1x Zakje Venco NL Drop, 120gram
Mooi Nederland Fiets blik gevuld met een zakje Venco NL Drop.
Het blikje wordt cadeau verpakt in een cellofaan zakje en versiert met een Nederlands lintje en een Delfts blauw houten sleutelhanger klompje.
Een heel typisch Nederlands en heel smakelijk cadeau!
Deze NL Drop in herkenbare vormen waar ons land bekend om is, heeft een heerlijke smaak van zuiver dropextract, salmiak en anijs. Met de onweerstaanbare ‘bite’ is dit het dropje waar je in het buitenland van droomt.
Inhoud:
1x Fiets Blik
1x Cadeauverpakking in zakje met lintje
1x Sleutelhanger
1x Zakje Venco NL Drop, 120gram
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.