Kaas cadeau
Het Kaas cadeau bestaat uit een delfts blauwe kaasplank met een lekkere baby gouda kaas van 380 gram en een blikje met stroopwafels.
De kaas wordt netjes verpakt in een cellofaan zakje met kleine rode klomp sleutelhanger, en het geheel wordt geleverd met een stevige papieren cadeau tas.
Op verzoek wordt er een kaart bij gedaan waarop u uw eigen tekst kunt laten plaatsen.
Het Kaas cadeau bestaat uit een delfts blauwe kaasplank met een lekkere baby gouda kaas van 380 gram en een blikje met stroopwafels.
De kaas wordt netjes verpakt in een cellofaan zakje met kleine rode klomp sleutelhanger, en het geheel wordt geleverd met een stevige papieren cadeau tas.
Op verzoek wordt er een kaart bij gedaan waarop u uw eigen tekst kunt laten plaatsen.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.