Henri Willig Sublime Sheep - Schapenkaas
Deze zeldzame Nederlandse schapenkaas heeft een natuurlijke rijping van meerdere maanden op houten planken ondergaan, resulterend in een rijke en pikante smaak. Een buitengewone aanwinst voor elke borrelplank! De porties van deze kaas zijn zorgvuldig gevacumeerd en verpakt in een luxe geschenkdoosje.
De Sublime Sheep is een verrukkelijke kaas met een weelderige smaak en een pittig karakter. Een perfecte en ongewone toevoeging aan de borrelplank. Daarnaast smaakt deze kaas voortreffelijk op een warm stokbrood en is het een heerlijk hapje bij een glas rode wijn of rode port.
Gewicht: 210 gram schapenkaas
Deze zeldzame Nederlandse schapenkaas heeft een natuurlijke rijping van meerdere maanden op houten planken ondergaan, resulterend in een rijke en pikante smaak. Een buitengewone aanwinst voor elke borrelplank! De porties van deze kaas zijn zorgvuldig gevacumeerd en verpakt in een luxe geschenkdoosje.
De Sublime Sheep is een verrukkelijke kaas met een weelderige smaak en een pittig karakter. Een perfecte en ongewone toevoeging aan de borrelplank. Daarnaast smaakt deze kaas voortreffelijk op een warm stokbrood en is het een heerlijk hapje bij een glas rode wijn of rode port.
Gewicht: 210 gram schapenkaas
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.