Kaasschaaf Delfts Blauwe Bloem
Deze Delfts Blauwe Bloem Keramische Kaasschaaf is een charmante en functionele toevoeging aan je keuken. De kaasschaaf is versierd met een betoverend Delfts blauwe bloemenmotief, waarmee je een vleugje Nederlandse elegantie aan je kaaservaring toevoegt.
Gemaakt van keramiek is deze kaasschaaf stevig. Met zijn afmetingen van L 23 cm en B 7,5 cm ligt hij comfortabel in de hand en snijdt hij moeiteloos door jouw favoriete kazen.
Deze Delfts Blauwe Bloem Keramische Kaasschaaf is een charmante en functionele toevoeging aan je keuken. De kaasschaaf is versierd met een betoverend Delfts blauwe bloemenmotief, waarmee je een vleugje Nederlandse elegantie aan je kaaservaring toevoegt.
Gemaakt van keramiek is deze kaasschaaf stevig. Met zijn afmetingen van L 23 cm en B 7,5 cm ligt hij comfortabel in de hand en snijdt hij moeiteloos door jouw favoriete kazen.
De keramische Kaasschaaf is lichtgewicht met een gewicht van slechts 121 gram.
Houd er rekening mee dat deze kaasschaaf niet vaatwasmachinebestendig is vanwege zijn delicate keramische constructie. We raden aan om hem met de hand te wassen met warm water en mild afwasmiddel.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.