Keukendoeken set "Molen"
Het Windmolen Handdoekpakket bestaat uit een luxe handdoek en theedoek versierd met een klassiek Hollands blauw-wit ruitpatroon. Beide hoogwaardige handdoeken zijn versierd met charmante Hollandse windmolens langs de randen, waardoor ze een vleugje traditionele Nederlandse charme krijgen.
Het Windmolen Handdoekpakket bestaat uit een luxe handdoek en theedoek versierd met een klassiek Hollands blauw-wit ruitpatroon. Beide hoogwaardige handdoeken zijn versierd met charmante Hollandse windmolens langs de randen, waardoor ze een vleugje traditionele Nederlandse charme krijgen.
Deze handdoeken zijn gemaakt van 100% katoen en zijn niet alleen zacht en comfortabel, maar ook zeer absorberend, waardoor ze perfect zijn voor gebruik in de keuken.
De handdoeken zijn aan elkaar vastgemaakt met een cadeaulint, waardoor het een perfect cadeau is voor elke gelegenheid. Daarnaast hebben we een Delfts Blauwe Sleutelhanger klompje toegevoegd. Een papieren cadeauzakje is ook inbegrepen.
Met een afmeting van 60 cm bij 65 cm zijn ze royaal van formaat, bieden ze voldoende dekking en zijn ze geschikt voor verschillende doeleinden.
Ze zijn een uitstekend cadeau voor vrienden en familie die tijdloze stijl en traditioneel vakmanschap waarderen.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.