Klompje met Borrelglas Delfts Blauw
Het Delfts Blauwe Klompje (14 cm) met Borrelglas is versierd met een prachtig Hollands molenlandschap en is gemaakt van hout. Dit geeft het klompje een authentieke uitstraling en zorgt ervoor dat het stevig genoeg is om te gebruiken als decoratiestuk in huis.
Het klompje bevat een Hollands borrelglaasje (7 cm) dat perfect past in het klompje. Dit borrelglaasje is gemaakt van hoogwaardig glas en heeft een mooie Hollandse versiering.
Het Delfts Blauwe Klompje (14 cm) met Borrelglas is versierd met een prachtig Hollands molenlandschap en is gemaakt van hout. Dit geeft het klompje een authentieke uitstraling en zorgt ervoor dat het stevig genoeg is om te gebruiken als decoratiestuk in huis.
Het klompje bevat een Hollands borrelglaasje (7 cm) dat perfect past in het klompje. Dit borrelglaasje is gemaakt van hoogwaardig glas en heeft een mooie Hollandse versiering.
Deze geschenkset wordt geleverd in een mooi verpakt cellofaanzakje en is dichtgebonden met een blauw lint, waardoor het meteen klaar is om cadeau te geven. Of je nu op zoek bent naar een leuk cadeau voor een vriend, familielid of collega, deze set is een geweldige keuze.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.