Doos met Postkaarten "Artis" (50 stuks)
Deze mooie stevige doos bevat 50 mooie postkaarten bedrukt met de dieren uit Artis. De postkaarten kunnen fijn en veilig opgeborgen worden in deze doos.
Haal de dieren uit ARTIS in huis en stuur ze weer door. Op vijftig verschillende kaarten zie je de diversiteit van het leven op aarde. Bekijk de bontgekleurde ara's, huilende Hudson Bay wolven, overvliegende ooievaars en deinende zeeanemonen na je bezoek aan Artis nog een keer terug. Deel de kaarten met anderen, en hou je favoriete kaarten zelf.
De afmetingen van de postkaarten zijn: 12 cm x 17 cm.
De afmetingen van het doosje zijn:12.5 cm x 18 cm
Deze mooie stevige doos bevat 50 mooie postkaarten bedrukt met de dieren uit Artis. De postkaarten kunnen fijn en veilig opgeborgen worden in deze doos.
Haal de dieren uit ARTIS in huis en stuur ze weer door. Op vijftig verschillende kaarten zie je de diversiteit van het leven op aarde. Bekijk de bontgekleurde ara's, huilende Hudson Bay wolven, overvliegende ooievaars en deinende zeeanemonen na je bezoek aan Artis nog een keer terug. Deel de kaarten met anderen, en hou je favoriete kaarten zelf.
De afmetingen van de postkaarten zijn: 12 cm x 17 cm.
De afmetingen van het doosje zijn:12.5 cm x 18 cm
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.