Sleutelhanger / Fotoframe "Holland Molen"
Stevige metalen sleutelhanger met aan de buitenkant een Nederlands windmolen landschap.
Aan de binnenkant zitten een spiegeltje en een fotoframe waarin een ronde foto met een diameter van ongeveer 2 cm geplaatst kan worden.
Een bijgeleverd doorzichtig stukje plastic beschermt de foto tegen krassen.
Deze stevige metalen sleutelhanger is niet alleen functioneel, maar ook prachtig vormgegeven met een typisch Nederlands windmolen landschap aan de buitenkant. Het is een perfecte manier om je sleutels georganiseerd te houden en tegelijkertijd een stukje van je persoonlijkheid te laten zien.
De binnenkant van de sleutelhanger is voorzien van een handig spiegeltje, zodat je altijd even snel kunt checken of je er goed uitziet. Daarnaast is er ook een fotoframe aanwezig, waarin je een ronde foto met een diameter van ongeveer 2 cm kunt plaatsen.
Om de foto te beschermen tegen krassen en beschadigingen, wordt er een doorzichtig stukje plastic bijgeleverd dat precies past in het fotoframe. Dit zorgt ervoor dat je foto er altijd mooi en onbeschadigd uit blijft zien.
Hoe worden de producten van Holland Winkel verzonden?
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Ontvang ik al mijn producten in één keer?
Kan mijn bestelling naar een ander adres worden gestuurd?
Waar kan ik de status van mijn pakket zien?
Wat zijn de verzendkosten?
Wij versturen onze producten wereldwijd. Binnen Nederland zijn de verzendkosten E 6,50 voor een pakket, of E 4,50 als het in een brievenbusdoosje past.
Voor alle andere landen versturen we het als pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Versturen jullie ook wereldwijd?
Ja! Wij versturen onze producten wereldwijd als aangetekend pakket. De tarieven kunt u vinden op onze verzendkosten pagina. Voor verzendingen buiten de EU rekenen wij geen BTW op de producten.
Moet ik retourkosten betalen?
Krijg ik mijn geld terug bij retour?
Ontvang ik de verzendkosten voor retourpakket terug?
Wat moet ik doen als mijn producten beschadigd zijn aangekomen?
Ik heb het verkeerde artikel ontvangen!
Waar kan ik een klacht indienen?
Wat vervelend dat er iets niet goed is gegaan! Wij zijn dan ook enorm benieuwd naar jouw terugkoppeling. Als je een klacht hebt, kun je contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@hollandwinkel.nl We zullen zo snel mogelijk reageren op je klacht en binnen 1 werkdag contact met je opnemen!
Meer informatie kun u ook vinden op onze klachtenpagina.